Dröm

Hmm. Tror inte det är normalt att drömma att ens far är hotad till livet så att han får ta med sig fru och två vuxna barn (jag och syrran) och fly till Schweiz där vi visserligen får rum på lyxhotell men jag ändå lipar ögonen ur mig och bara vill hem till de jag inte ens fick tid och möjlighet att ta farväl av. Kan inte skylla på att jag sett något konstigt på tv igår heller som skulle ha påverkat mig, har svårt att tänka mig att ett par avsnitt av Sally kan ha den effekten! =)

Drömtolkning någon?!

Kommentarer
Postat av: Irene

Hemlig längtan efter en lyxig semester? Din far vet jag inget om. Kram!

2010-01-13 @ 04:09:15
Postat av: Hanna

Hahaha.... Jag drömmer betydligt konstigare saker än det där, men jag är tyvärr inte så bra på drömtydning.

Gissningsvis så tror jag att det beror på att du saknar några av dina underbara vänner (som bor långt bort) så galet mkt att du hellre skulle spendera lite tid med dem än på världens lyxigaste hotell....? ;)

2010-02-15 @ 22:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback