Avatar vs Pocahontas



Kommentarer
Postat av: Irene

Vad roligt!



Hur är det med dig? Jag måste erkänna att jag har neglecta't din blogg något under december pga tentaplugg, men nu gick jag bakåt och läste alla inlägg. Hade inte en aning om Mionas intervju! Vad grymt!

Snart släpper kylan, hos er alltså. Den kommer nog till oss och sänker fantastiska +19 till +11.

Kramar!

2010-01-10 @ 09:04:36
Postat av: Markus

Godtagbara skäl! ;) Blir lite sporadiskt här för min del också.



Bra med mig, grupparbetet pågår för fullt, redovisning plus opponering på onsdag, sen ladda om inför nästa kurs!

Förslag på uppsatsämnen?? =)



Jag lider nästan med er ang temperaturen. Hoppas att ni fått en bra start trots detta, drar era kurser igång imorgon?

Kram!

2010-01-10 @ 23:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback