Praktikuppsats: check!

Yes, äntligen klar! Efter en lång och en relativt busy dag på jobbet blev det kontraktsskrivande med M som återigen tar min lägenhet i besittning i november när jag flyttar sydväst. Efter det en blåbärssmoothie och iväg till uni för att färdigställa min uppsats. Lite korrektur, tangentbordet låg risigt till då min innehållsförteckning till en början inte såg ut som jag ville. Men skam den som ger sig: det gick bra till slut! Uppsatsen ser bra ut om man slänger ett öga på den, hoppas att R gillar innehållet. Mailade iväg den tillsammans med mitt praktikintyg så nu återstår att se hur examinator vill ordna upp det hela.
Ska fira med en bit nybakad kladdkaka och sen ladda om för en ny fullspäckad dag imorgon: tvätt, jobb, flytt- och Hong Kong-packning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!

Packningen borde vara lätt!

2009-09-25 @ 08:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback