Övertänd och snart klar?!

Jag tror jag övertände igår med allt plugg. När jag kom i säng var jag så uppe i varv att jag inte somnade förrän närmare två. Inte så lyckat med tanke på dagens jobb, men inget att göra något åt.
Ledsamt att Sverigedemokraterna gick framåt i söndagens kyrkoval. Hoppas att trenden inte håller i sig till nästa års valrörelse. Några som också gick framåt var Församlingslistan hemma i Nödinge församling, glädjande! Jag anser inte att politiska partier hör hemma i kyrkan längre när statskyrkan är ett minne blott.
I vilket fall, efter jobbet blev det återigen uppsatsskrivande. Insåg hur mycket tid man kan lägga ner på ett liknande arbete utan att bli helt nöjd, och jag vill verkligen inte lägga ner mer tid på den nu. Så det som återstår nu är att gå igenom text och form, hoppas kunna klara av detta imorgon och på onsdag och sen skicka iväg till Roland och invänta min dom.


Kommentarer
Postat av: Irene

Hej! Lycka till med uppsatsen på onsdag. Du får se bortom uppsatsen, snart väntar äventyr!

Kram.

2009-09-22 @ 02:12:40
Postat av: Katri

Lycka till nu =)

2009-09-23 @ 17:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback