On the up!

Yes indeed! =) Avreggade mig i torsdags, CSN var rekordsnabba med att höra av sig då jag tekniskt sett även avbrutit Juristprogrammet. Lite ändringar på Mina sidor så tror jag dock inte det ska bli några problem med mina utbetalningar.
Mina ytterligare funderingar kring min livssituation för tillfället resulterade i att jag bokade resa till Hong Kong inatt. Lovely! Känns kanonkul att hälsa på D&I!
Allmänt fix, pizza och bio med O igår kväll, alltid lika trevligt!
Och idag.. Jag överraskade mig själv genom att komma en bra bit på min praktikuppsats. Den blir inget mästerverk, men vilken energi jag haft! Beror det på det sköna vädret, att det varit kyrkoval, att jag fick höra mycket roliga nyheter från hemmafronten, att mina 90-talsidoler Aqua släppt sin Greatest Hits-skiva? Och imorgon blir det jobb, återigen på inskrivningen med CG! Det känns bra nu..!


Whatever happens in my life, baby, boosts me
There's not a second that I'll regret
I'm just so full of life and ready to explore it
And it all feels like
I'm ready to explode

Livsvisdom á la Aqua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback