Omstart

Senaste veckan har varit depp. Påminner mig själv om att jag inte vill lägga ner onödig energi på en kurs jag inte känner att jag kan satsa helt på. Vill inte tvinga mig igenom 7 veckor med något som får mig att inte må bra. Nu kan det nog vända: ska avregistrera mig från uni-kursen, plugga fastighetsrätt istället. Har skrivit på kontrakt för lägenhet i Göteborg, flyttar i slutet av oktober! Nästa vecka är det fullbokat med jobb, kanske ner till Nödinge under helgen där! I'm on the up..!

Kommentarer
Postat av: Katri

Hoppas det blir kanon! :) skulle vilja säga att det är sååå tråkigt att du flyttar, men jag är ju inte bättre själv och hur var det där med sten och glashus... vi hörs! Kram kram!!

2009-09-18 @ 08:38:35
Postat av: Irene

Och nu HK! Perfect! Du gör rätta val!

Ska bli så härligt att ses! Kramar!

2009-09-20 @ 05:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback