Lördag: Whitney, plugg och middag

Det är lördag och halvkasst väder. Inte speciellt kallt, men regn. Tog en promenad förut bort förbi Gustavsvik och stan och sen hem. Jag känner mig fortfarande trött och seg och funderar på att ringa och beställa tid hos vårdcentralen kommande vecka för att kolla upp det här. Men med Whitney i lurarna känns det för stunden lite lättare. Hennes 80-tals pampiga ballader ger mig gåshud, och hennes nya skiva (som i princip hyllats av alla större svenska tidningar) är grym!
Fått sålt min gamla dator idag, trots defekt cd/dvd-enhet var det stort intresse för den, tack Blocket!
Ikväll ska jag träffa K, blir middag och vin och även hintats om en viss LA-snaps! ;) Det blir en bra belöning efter dagens plugg: jag sitter med min praktikuppsats. Blir inget vidare, halvtaskiga internetreferenser men det får gå: det var ju just de källorna jag hade tillgång till på mitt kontor på Wilshire Blvd.

Uppdatering ang boende i Gbg: jag dissar de lägenheter jag fått erbjudande på och hoppas på bättre. Dykt upp en 37-kvadratslägenhet i Gårda fabriker som jag tilltalas av: jag vill tydligen följa i min brors fotspår. =) För att få chans på den blir jag tvungen att tacka nej till de erbjudanden jag har för tillfället. Man måste våga lite tror jag, och "i värsta fall" har jag ju alltid föräldrahemmet att flytta in i. Igen. Eller..?!

80-tals Whitney: Mys på hög nivå! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback