Framme!

Jag anlande planenligt i Hong Kong. Jag har ju tidigare antytt att jag vill resa latt, vilket kom att infrias, aven om det skedde pa ett inte sa onskvart satt. Mitt bagage har namligen inte anlant, utan forsvann antagligen nagonstans i Paris! Tanker mardromstankar om M:s bagage pa vag hem fran Los Angeles som var borta i flera veckor!!
Efter en natt pa soffan istallet for pa madrassen som ligger i min resvaska har D&I idag visat mig runt i stan, lite shopping, rispizza och en svang inom IKEA! Ikvall blir det till att kolla pa fyrverkerier for att fira Kina 60 ar..!

Kommentarer
Postat av: Irene

Haha, rispizza var nåt nytt. Men den billiga Big Mac:en väger upp, va?

Kram!

2009-10-05 @ 10:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback