Plugg med mera

Mycket att plugga är det för min del just nu, stor mängd litteratur som behöver plöjas igenom för att kunna tillgodogöra mig kursen. Jag ska ta någon dag snart leta upp mina gamla anteckningar från T4 (min favorit!) som säkert kan komma till lite nytta, Lena Sandström förgyllde vårkanten för min del! Föreläsare i träningsbyxor, precis så avslappnat som jag vill ha det! =)



Sen sist har jag förutom mina föreläsningar hunnit med öl på stan, besöka mormor, haft filmkväll på Hisingen, firat pappa på Fars dag och varit på hockey. Dessutom är jag med gymkort igen, tack kära svägerska! Även om jag inte tränade något idag, lite halsont, kändes det precis som den nystart jag behöver på träningsfronten! Har tillgång till de flesta Sportlife-anläggningarna i stan, det här kan bli bra! Beach 2034, here I come!

Kommentarer
Postat av: irene

Haha, beach 2034. Tranar du en gang varannan manad?

Kram

2009-11-12 @ 04:10:48
Postat av: Markus

Vi får se! Men man ska ju ha realistiska mål, eller? ;)

2009-11-12 @ 09:26:45
Postat av: Hanna

Haha... du är optimist du! Jag satsar på beach 2050.

2009-11-15 @ 10:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback