Ny vecka

Genom mitt inte så aktiva vårdval visade det sig att jag redan var registrerad på en vårdcentral en bit bort här i Gårda. Traskade dit idag och tillhör numera kategorin som vaccinerat sig. Skönt att ha det gjort, och känns ingenting speciellt heller. Har ju hört om en del som inte alls mår bra efteråt. Men är väl inte lika klen som syrran..! ;)

Efter helgens vän-träffar blev det familjedag i Nödinge igår. Min brorson var där också, såväl jag som Fredrik samlade nog pluspoäng hos Lilleman efter att ha agerat lekfarbröder!
Hann dock inte med att förbereda mig så bra inför dagens föreläsning om socialtjänstlagen, men det gick ok ändå, bra föreläsare. Imorgon blir det LVU, så ska ta och fortsätta läsa lite nu och trotsa huvudvärken (som jag tror beror på att jag inte drack min första kopp kaffe förrän 16.00 idag. Inte bra! =)


Kommentarer
Postat av: Magdalena Zander

Så du kallar mig klen!! Hah! Vi e nog allt släkt ändå :P

2009-11-26 @ 12:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback