Invigning och Hollywood

Igår var det mycket sociala arrangemang på konsulatet. Sedvanlig fredagsfika med goda croisanter som Ingegerd bjöd på, och på eftermiddagen var det invigning av det nya konferensrummet med diverse goda snacks som residensets egen husfru Tuula tillagat! Tillsammans med lite vin blev det en mycket trevlig avslutning på ytterligare en praktikvecka! Det hela blev inte värre av att Nina skickade med mig och Wictor resterna hem, vilket vi har kalasat på både igår och idag.



Efter jobbet blev det först promenad, och sedan lite mer vin innan vi blev upphämtade och avslutade fredagen med lite clubbande i Hollywood. En kul kväll, dock lite för mycket stripp-varning på klubben för min smak, bedöm själva senare när jag lägger upp lite bilder från kvällen!
Idag blev det bakishäng på stranden, inte dumt alls! Även om jag tycker att det ska bli skönt att snart komma hem till Sverige igen så vet jag att jag kommer sakna det här när jag väl är hemma, så ska passa på att njuta av allt medans jag kan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback