Back on track

Efter förra veckans humörmässiga nedgång, beroende på info från fjärran land som fick det att röra sig lite i magtrakterna och ett lite för stort irritationsmoment  i min närhet här i LA, som resulterade i ett stort cookie-inköp och en ny haircut känner jag mig mer tillfreds denna veckan. Laddar mentalt inför marathonlöpningen på måndag, ser fram emot det stundande besöket och att sedan snart få träffa släkt och vänner hemma, får bra med beröm och feedback från alla håll och kanter på jobbet, nice! Dagens stormöte resulterade som vanligt i en hel del one-liners från mina kära kollegor! =) Dock antagligen bäst om dessa stannar inom UD:s väggar, haha! Det kommer att ordnas avskedslunch för mig och Wictor i Residenset den 5 juni, go avslutning på praktiken!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas att det går bra med löpningen!!! Håller tummarna :)

2009-05-25 @ 19:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback