Valmöjligheter

Funderar en del på min närmaste framtid vad gäller mina studier. När denna terminen är avklarad har jag läst fyra år på Juristprogrammet, kan således ha endast en termin kvar om jag skriver uppsats till hösten. Känner mig dock inte riktigt klar än, så ska undersöka om jag ska läsa fler fördjupningskurser innan jag tar tag i uppsatsskrivandet.
Under tiden har jag anmält mig till några sommarkurser. Inte säkert att jag kommer att läsa någon av dessa då jag har ersättningsrätt att ta tag i, men gillar att ha valmöjligheter.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad har du hittat för sommarkurser?? Jag har kollat en massa kurser också, som backup ifall det inte blir något kul sommarjobb. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska läsa bara..

2009-03-16 @ 11:15:36
Postat av: Markus

Jag sökte två företagsekonomi-kurser, om marknadsföring och etik, den ena var lite mer juridisk. Sen en e-government-kurs också, lät lagom softa alla tre. Jag har ju dessutom lite repetition att göra: skadestånds- och försäkringsrätt, som jag inte lyckats förtränga helt! =)

Blev det några kurser för dig?!

2009-03-19 @ 00:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback