Nu så!

18/3-09

Update! I söndags blev det en soft dag, var på Page Museum och sedan en löprunda. Fick lite ont i vaden efteråt, så har tagit det lugnt med löpträningen nu några dagar. Page ligger vid Hancock Park, och visar på fynd som hittats just vid Hancock Park. Mestadels djur som fastnat i tjäran för länge länge sen, och som efter utgrävningar av parken visar hur livet såg ut i södra Kalifornien förr i tiden.

Måndags blev en hyfsad lugn dag på kontoret, kurirposten strulade så kunde inte köra igång med mitt pass-arbete förrän igår. Tog det lugnt hemma efter jobbet innan jag och Wictor följde med Sara till Troubadour (känd anrik rockklubb) för öl och Soundtrack of our lives-spelning. Första gången jag såg dom live, grymt bra! Ebbot och gänget i högform!
Kom hem sent, så tisdagen var ganska seg till en början. Såg dock fram emot ännu mer Soundtrack, för på kvällen (efter Jay Leno-inspelning) var en spelning på Residenset inplanerat. Efter avslutad dag på kontoret drog vi upp till Beverly Hills för lite förberedelser. Vid 6-tiden började gästerna droppa in, jag och Wictor tog emot i dörren med gästlistan redo för avprickning. Blev ca hundra gäster totalt, så en hel del folk att hålla reda på. Efter avslutad tjänstgöring var det bara att ta för sig av buffén, alltid god mat och frikostigt med dricka!
Soundtrack körde ett akustiskt set, otroligt bra, och kul med kontrasten för den hårdare spelningen dagen innan. Polisen dök upp efter första låten, någon av grannarna hade tydligen klagat på hög volym. Ingen bra publicitet för UD, haha, särskilt inte efter Diplomaterna-serien (vilken för övrigt INTE diskuterades på dagens onsdagsmöte, första gången sen jag kom hit!). Efter spelningen blev det allmänt mingel, hängde med bandet innan de drog vidare ut i LA-natten. Mycket lyckad kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback