Från Santa Monica Pier

 




Kommentarer
Postat av: Lilla Linda

Åh vännen va jag saknar dig! En reunion av vår gamla klass e på G men känns inte som samma sak att gå utan dig.

Men de e ju helt undetbart att kunna följa dig här. Så gott att just du fått komma iväg å verkligen "göra" nåt med vår snabbt försvinnande ungdom! Snart e de ju dags för lite födelsedagar, hur löser vi vår årliga middag?? Jag kommer över! :-)

Anyway. Saknar dig enormt. Ha de helt jättebra nu, så följer jag dig här.

Stor stor kram, frpn snöiga kalla Sverige å lilla Linda.

2009-03-27 @ 08:42:01
Postat av: Anonym

Och jag saknar dig med såklart! Så himla synd att jag missar återträffen, hade vart kul att träffa gamla klassen igen, och förhoppningsvis några av de gamla lärarna: Jackie Grop och de andra! ;) Ska du gå ändå?

Ja, du får hålla lite koll på mig, och samtidigt uppdatera mig på vad som händer med dig! =) Hoppas det funkar fortsatt fint på jobbet, du får skicka kort på hur vältränad du blivit!

Släng dig på ett plan efter påskhelgen så löser vi det vetdu! Eller så tar vi det till sommaren..!

2009-04-01 @ 02:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback