Universal Studios

Jag har knappt haft en lugn stund sen min kära familj krossade Atlanten och kom hit till California! Sista heldagen i LA spenderades i Universal City och Universal Studios. Helt ok, kanske något dyrt. Lite besviken på Jurassic Park och The Mummy-riderna, men Simpsons-riden var outstanding! Definitivt något Anders skulle gilla, precis som möjligheten att handla i Kwik-e-mart..!
Hann även med den nästan obligatoriska turen kring inspelningsplatserna: som det tvättäkta DH-fan jag är var en av höjdpunkterna helt klart Wisteria Lane!

 Ursäkta mitt knepiga ansiktsuttryck!

 Här vill jag bo!

Vill hem till Örebro och ladda dvd:n med en skön DH-box och sedan fika 24/7 med Irene! =)

Imorgon är min sista dag här i LA. Dagen kommer att spenderas en hel del på resande fot, till och från flygplatsen men även en tur till Westwood. Ska luncha med Katri och ev hänga på konsulatet innan jag styr kosan till LAX och sedan österut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback