Semester!

Har numera officiellt semester! =) Hade sista dagen på konsulatet i fredags, som bestod av studiebesök på Sempra på förmiddagen, sedan avslutningslunch på Residenset och sist lite städning av mitt kontor så att Katri skulle kunna installera sig. Det var lite vemodigt, som alltid när saker tar slut. Precis som när man slutar skolan, lämnar något bakom sig. Men ingenting varar för evigt, så bara att försöka njuta så mycket av det man har medans man har det. Det kommer jag göra även till sommaren..
Blev San Francisco i helgen: åkte upp i lördags och mötte upp familjen på flygplatsen, skumt att de är här, men KUL! Vinprovning, sightseeing, Golden Gate Bridge & Park, Alcataraz m m i norr innan vi gav oss söderut längs kustvägen. Mycket fina utsikter längs med vägen, en njutning för ögat minst sagt. Efter många stopp och en övernattning i Big Sur kom jag tillbaka till LA igår kväll, så idag har det blivit fullt upp i min "hemstad": bytt hyrbil, besökt konsulatet med familjen (SÅ kul att träffa Katri igen!), besökt Getty Center och gjort Hollywood och Rodeo Dr. Imorgon fortsätter semestrandet..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback