Lillördag

Lär mig sakta men säkert på häktet. Imorgon, om jag slipper transporten, ska jag jobba med CG och Pernilla, kan bli riktigt skoj! Dessutom väntar ett besök hemma hos Hanna, kommer bli en toppendag!
Haft en bra dag idag med, även om de flesta av mina grejer ligger förpackade på diverse ställen, kyl och frys ekar tomma. Har dock lyckats fixa en matlåda till morgondagen, den första för säsongen. Ska nog bli generösare mot mig själv och unna mig den goda häktesmaten emellanåt. Lunch för trettiofem riksdaler är ju inte fy skam.
Friskis-premiär blev det också, inte tränat styrketräning sen december. Lite vel med kortet först bara, de hittade ingen info om att jag skulle återfå kortet från Katri, men det löste sig med ett undantag. Avslutade med löpning hem, sen lite snabbt käk och en dusch innan det blev öl med Miona och gänget på Njuta, riktigt nice!

Kommentarer
Postat av: Katri

Vilka halvkräk dom är på Friskis då. Dom verkligen försäkrade att det inte skulle bli några problem. :) Hörde du att det häktas 20 000 pers om dagen i LA? Det är ju heeeeelt enormt! 6000 interner flyttas varje dag (jfr med 250 st i Sverige/dag enligt folk jag träffade från kriminalvården...)

Postat av: Markus

Ja, knepigt. "Vanligtvis kan man inte överlåta tillbaka kort..": Bullshit. Shame on Friskis!



Helt sjukt! Vi på konsulatet var på studiebesök på Twin Towers sista praktikveckan, mycket intressant. För övrigt mycket platsbrist både på häkten och fängelser i USA, så kvinnor sitter ibland bara 10% av sin strafftid..

2009-06-25 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback