I Sverige!

Flygresan hem gick bra, inga större missöden. Segt med långa flygresor dock, jag önskar verkligen att jag kunde sova bort dom men lyckades inte sova mer än kanske 45 minuter på flyget till Frankfurt. Inte speciellt lång väntetid där innan jag var på väg till Göteborg. På Landvetter mötte jag pappa, hela familjens bagage saknades då de landat tre timmar innan mig! Det kom dock tillrätta så familjens Volvo blev knökfull på väg hem! Tog en omväg via Mölndal för räkmacke-inköp och så en tur till syrrans "nya" lägenhet innan vi kom fram till Nödinge.
Midsommar firades först med familjen här hemma och sedan i Trollhättan. Förutom ett telefonsamtal och ett slagsmål för mycket (ogillar vänersborgare) var det en lyckad kväll! Idag blev det först lite slappande i lägenheten, sedan en tur till slagskämpen som låg på NÄL och sedan lax- och sillunch. Ikväll vankas det fika med en kär gammal kompis! =)

Kommentarer
Postat av: Katri

Vad skönt att du kom hem som du skulle! Hoppas du får en fortsatt trevlig midsommarhelg nu! :) Och att det känns KUL när du kommer tillbaka till Örebro!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback