Fortsatt semester..!

Dagarna rullar på. Disneyland i förrgår, igår blev det shopping med familjen och Katri (SÅ kul att ses igen!) på Camarillo Outlet beläget ca en timma härifrån Manhattan Beach. Jag har inte shoppat alls mycket under mina månader här i LA så det fick jag kompenserat rejält. Pikétröjor, skjortor, shorts, byxor och solglasögon = sliter på kreditkortet. Men med en shoppingkompis som Katri så får man passa på!
Efter en mindre incident på hemvägen vilket reulterade i en mycket irriterad Markus hamnade kvällen snart på plus igen då jag och Magda begav oss till Westwood och mitt gamla hem för att träffa Katri och Wictor. Blev en öl innan vi körde till Downtown där vi hamnade på The Standard. Seg kö (inget kaffe serverades i kön heller, vilket jag förstått sker i Örebro nuförtiden?!) men efter lite väntan downstairs fick vi så äntligen komma upp till takterassen: coolt! För bilder: se Katris
blogg!
Idag har varit en kanondag! Hängt nere på beachen, softat vid poolen, njutit av solen: får hoppas att mina sista dagar här blir lika fina och att June Gloom är över för denna gången. Dagen avslutades med utflykt till San Pedro där det var fish market och sen en sväng till Long Beach för mer allmänt softande och fika.
På onsdag bär det av hemåt. Hur kan 5 månader gå så fort?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Yeeahh.. Snart kommer du hem! :D

Postat av: Katri

Okej, jag kanske överdrev det där med kaffe lite. Det har hänt Två gånger i strumpiskön medan du varit borta... så ha inte för höga förhoppningar! :)

2009-06-16 @ 06:13:55
URL: http://katriandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback