Firande och Örebro

Igår blev det sovmorgon, ompackning och häng med familjen. Mina föräldrar firade 35-årig bröllopsdag och bjöd på god mat, nästan hela familjen var samlad. Denna gången var det David som fattades, det brukar alltid vara någon som inte kan vara med då familjen far runt jordens alla hörn, near and far! =) Mina brorsbarn är så söta allihop, har saknat dom mycket i USA!



Under kvällen gick färden till Örebro med ett stopp i Älvängen på vägen. Kom fram vid 22-tiden, besökte Daniel och Irene för pajätande och nyckelhämtande: SÅ kul att ses igen! Spännande nyheter blev det också, jag gläds med folk som vet vad de vill medan jag själv famlar runt i ovisshet.
Lägenheten var i ypperligt skick, Malin verkar ha skött sig bra! Hissen är dock ur funktion, så blev lite mer släpande av all min packning än vad jag hade räknat med. Letade efter mina arbetskläder i förrådet, lyckades dock bara hitta mina skjortor (inte så konstigt när resten befann sig på jobbet). Sovit fem timmar inatt, upp tidigt till jobbet. Det kändes kul att vara tillbaka! Håller tummarna för att det här kan bli en bra sommar!

Kommentarer
Postat av: Katri

En bra sommar blir det säkert utan att du behöver hålla tummarna! Eller saknar du LA för mycket redan ;) Hälsa alla örebroare där hemma! Ser fram emot att hitta på nåt kul efter 16:e augusti! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback