The Proposal!

En riktig feel-good dag idag! Fint på jobbet, tränade ett styrkepass efteråt och fick lite ny energi. Gick och köpte biobiljetter till mig och Hanna, som jag sedan mötte upp på Java för fika och allmänt tjöt! Filmen vi såg var The Proposal med Sandra Bullock, Ryan Reynolds och den magnifika Betty White i rollerna. Visst kände man igen inslag från andra romantiska komedier, men den var välgjord och rolig. Dessutom har jag svårt att inte gilla Sandra..!
You-tubar lite från MJ memorial ceremonin från Staples Center i LA. Hade jag varit kvar i stan hade jag nog tagit mig dit, ta del av stämningen på plats.

Mariah Carey och Trey Lorenz: I'll be there.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vi såg ceremonin, väldigt stiligt och fint, otroligt rörande med Paris tal. Hoppas filmen var bra, vi får ses snart igen, kanske bio?



Kramar.

2009-07-07 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback