Varför går tiden så fort..

Plötsligt gick tiden så fort, jag har inte hunnit så mycket som jag hade tänkt, brr.. Lång dag på jobbet idag, efter hemkomst har jag i princip grejat och fixat med kläder och annat i lägenheten. Första rensningen gjord, steg två i Nödinge senare. Är så trött nu, lägger mig och sover och går upp tidigt imorgon istället och grejar vidare.
I cyklisternas heliga värld har just cyklisterna alltid företräde! Problem brukar uppstå när cyklister möter bilister, och särskilt här i Örebro är det ett under att det inte sker fler olyckor än det gör. Jag medger att jag saknar cykelvett, ska försöka bättra mig Hanna! =)
Skickar mina lyckönskningar till alla som tentar imorgon i Gbg, Örebro och Sthlm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback