Farewell-tour part 2

Igår blev det lite mer packande. Har så mycket mer grejer än vad man tror! Syns ju inte alls när allt ligger och skräpar i skåpen. Har fortfarande kläderna kvar. Kör en grovrensning här i Örebro och sen en sista cut i Nödinge på fredag. Vill resa lätt, men svårt att veta nu innan hur fin man ska vara på konsulatet. Jag är inte speciellt posh så hoppas att det kan bli hyfsat avslappnat iaf. En kostym åker med, och så lite skjortor och slipsar som man kan byta emellan.
Hade lite hemmafest igår, kul att träffas innan alla drar iväg åt olika håll! Blev som vanligt en hel del tjöt, uppvisning av sanna guitar heroes och massor av skönsång, eller vad säger ni?! Våra tolkningar av Britney, me like, haha! Lägga upp på youtube?! Kommer sakna er massor när jag åker, mina kära örebroare!

    

    

     

 Alternativ karriär Karner? ;)

Tagit det soft idag. Nu när jag tagit beslutet är jag lugn.. Blir en timma på torsdag, inte mer. Får ladda om i USA och reda ut mitt liv i augusti.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha... vissa drömmer om att bli rockstjärnor, andra ser en alternativkarriär inom frisöryrket


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback