Uppsats med inriktning miljö?

Har plötsligt tillgång till internet i lägenheten, nice! Får se om "underbart är kort".
Igår bjöd Anna-Carin med mig och Wictor ut på cappuchino efter jobbet. Anna-Carin jobbar på konsulatets främjandesida, med fokus på miljö, teknik och IT. Riktigt trevligt, hon brann verkligen för vad hon gör! Berättade om allt hon jobbat med innan hon kom hit, extra intressant med tanke på hennes bakgrund som jurist. Nu hoppas jag bara att jag kan komma på nåt bra ämne med anknytning till miljö, hade inte vart helt fel att komma igång med något inför uppsatsskrivandet!
Fick "storhandlat" igår med, men har inte så stor inspiration till matlagning, särskilt inte när grönsaker överlag är rätt dyrt här jämfört med hemma.
Dagen idag har förflutit ganska smärtfritt. Stormöte på konsulatet, sedan telefontid och på eftermiddagen försökte jag avsluta min utbildning i ConsData, ett dataprogram jag ska jobba lite i senare. Efter jobbet blev det en löprunda, skönt!
Har förstått att det tydligen inte går att kommentera på bloggen heller, får kanske vara glad om min skrivna text kommer ut så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback