Trevligt och oväntat

Mycket trevlig och spontan kväll igår, det är sånt jag gillar! Direkt från tvättstugan till Pitchers, en hamburgare och en kall paj på vägen hem! Vaknade hyfsat utvilad, snoozade 45 minuter innan jag fick tvinga mig upp ur sängen för att förbereda Gustavs ankomst. Lite snabb halvstädning, iväg till Södra station och sen hem till mig. Kaffe, tjöt, ganska lyckad matlagning, extremt trevligt!
Efter att ha lämnat på stationen blev det pluggdags. Först hemma, sedan lockades jag med till långhuset av en ny kvinnlig bekantskap, nice och lite oväntat! Hem, varma mackor med det inte för min del vanliga tillbehöret löksill, men det funkade! Försökt läsa lite mer, men segt. Behöver läsanvisningar! Nya tag imorgon, om jag inte fastnar med Irene och Daniel i Vingåker?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback