Lördag förmiddag

Brygger några koppar kaffe, funderar på min kommande vecka. Försöker rättfärdiga mina beslut för mig själv, inte lyckats till 100 procent än. Men känns bättre att vänta än att få ett B. Fördjupningslurserna ska ju vara de mer självklara AB-kurserna om man får tro statistik för de svenska juriststudenternas resultat. Har ju inte tänkt lägga ner nån extrem energi på uppsatsen som ska skrivas för praktikkursen, så då kan jag kanske lägga dene energin på tentaplugg i juli/augusti istället. Gick ju ändå helt ok att plugga i somras, plus att om jag skriver tentan i augusti så behöver jag ju inte börja om från noll. Samtidigt, skönt att få tentan gjord, slippa tänka på den mer. Blä, blir fel hur jag än gör.
Ska träffa Anita på måndag och få mitt försäkringsbevis. Väntar svar från Maria CP (ordagrant från Wallenbros mail så inte mitt påhitt, förkortningen känns lite lågstadie-mobbing?) om min registrering, hoppas få det snarast. Väntar också på ansökningsblanketter från CSN, det enda jag kan få extra för är resan, så kanske borde försöka jobba nån dag till nästa vecka? Ska tömma lägenheten med. Det här blev lite för mycket på en gång.. Om en vecka är jag dock på väg till LA! Sitter då på Heathrow och väntar på mitt nästa plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback