Färdig..

.. i Örebro för några månader. Idag har kanske inte vart min bästa dag, jag ber om ursäkt till er jag varit alltför kort i tonen mot: min flytt har stressat upp mig. Dagen har i princip gått åt till att fixa det sista i lägenheten: upp till förrådet, slänga in grejer i bilen och annat som bara slängts i sopstationen. Sandra och Jojo kom på besök vid lunchtid, skönt att få en break i flyttstöket. Eftermiddagen flöt på i samma tempo med det utökade momentet städning. Blev en snabbvariant, hade tänkt moppa men den lämnade jag kvar så det får underhyresgästen ta hand om ifall det önskas.
Fick bestämt att det blev en liten tillställning hos Hanna (som liksom mig själv inte skrev tenta idag, hoppas det gick bra för alla som gjorde det!) som avslutning på terminen, jag och Katri joinade efter att ha fixat över mitt Friskis-kort. Nu vill jag se dig med superkrafter i juni (eller tidigare!) Katri! =) Tyvärr kunde jag inte stanna så länge hos Hanna, skulle köra ner till Nödinge där jag nu befinner mig. Var inget kul att säga hejdå, känns lite vemodigt. Deppade lite till



innan jag bytte till diverse kvalitetsprogram från SR. Nu är jag hemma iaf, och har tydligen någon form av samtal med festdeltagarna i Örebro..!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Deppa inte, du kommer ju bli ihop med Britney Spears ju! Det är vi som ska deppa som blir av med dig!

2009-01-16 @ 02:19:15
Postat av: Markus

Hon kanske smälter om jag spelar upp våra tolkningar av hennes låtar? =)

Tack för bullarna, riktigt gott med hembakat på vägen hem, haha!

Kommer sakna er alla!

2009-01-16 @ 12:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback