En dag på jobbet

Efter att ha bestämt mig för att skippa tentan (nu har jag dessutom nästan bestämt mig för att inte ens gå dit) raggade jag jobb. Lyckades bättre än väntat, dagens pass 8,15 - 18 och imorgon 7,00 - 17,30. Blir bra inför LA, dessutom har jag inte så mycket kvar att packa undan, även om det ser ut så. Jag lyckas nog hinna med!
Ingen Bernitz för mig idag, missade jag något?
Efter jobbet blev det en snabb dusch, sedan besök av Irene, alltid lika nice! Vem ska du nu äta middagar med när både Daniel och jag är borta? ;) Fortfarande proppmätt, kommer somna gott!
Kanske åker till Nödinge "redan" på torsdag. Beroende på om/hur/var en tentafest kommer att äga rum.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men hallå!!! Du får minsann vänta med att åka till efter fest! Någon typ av fest blir det i alla fall och den får du ju inte missa!!!



Dessutom råkar det vara så att cyklar bara har företräde när de redan är ute på cykelöverfarten! Jag hade kunna köra över dig.. tänk på det nästa gång :P

2009-01-13 @ 23:23:24
Postat av: Katri

Bernitz var förstås enastående igår! Antecknade i stort sett precis exakt allt han sa, så i den bemärkelsen missade du inte såå mycket iaf! Har 3 rättsfall till dig med! (som du läst förut) - Men WHAT - åker du redan på torsdag.. chock... men du kommer finnas kvar.. i våra hjärtan (sentimental).. typ fantom-zander.. (jämförbart fantomringning)haha.. Hoppas du har en bra dag på jobbet idag med!

2009-01-14 @ 10:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback