Äntligen!

Tillgång till internet, halleluja moment! Usch, vad beroende man är egentligen.. Sitter nu på ett café på Ralph's, lär säkert återkomma hit! Försökte först på Starbucks som ligger närmare hem, men måste tydligen ha något slags abonnemang för att kunna surfa där. Eftersom min lägenhet inte erbjuder internet så kommer inläggen lite pö om pö. Ska lägga in lite bilder på lägenheten senare (heltäckningsmattor, brr), men ser ut som att jag kommer att få en helstädning av något städbolag under veckan som kommer, så tar det efter där. Har p g a det inte packat upp väskorna än, ska bli skönt när det är gjort!
Vädret är riktigt skönt, typ svensk sommar, helskönt! Ska bli intressant imorgon när praktiken drar igång. Verkar bli ganska varierande sysslor iaf, en hel del praktiskt och även en del slitgöra, inte mig emot! Skönt att slippa plugget ett tag, nu vill jag bara samla nya krafter, få nya intryck!
Hoppas alla har det bra där hemma!

Kommentarer
Postat av: Irene

Hej, vännen! Vad kul att du trivs, det vädret hade jag också tyckt om ;) Hur är din roomie? Hur var första dagen?

Min var väldigt hektisk och lång. Maria höll ett föredrag på kvällen som jag följde med på, utan att åka hem emellan. Så jag åkte vid 7.20 och var hemma 21.30, snacka om första dagen!

Ha det så trevligt nu på konsulatet, keep in touch!

Kramar från kalla Sverige!

2009-01-20 @ 06:32:35
Postat av: Gustav

Yeay! Kul att få läsa lite om ditt nya liv! :D Det ska bli ett nöje att följa dig :)

2009-01-20 @ 22:33:02
Postat av: Katri

På aktiebolagsrätten är det bara bra! Vi kommer att få åka shoppingbuss till Sthlm... 5 gånger... Jippi... (typ) Några super-krafter har jag däremot inte lyckats skaffa mig än ;) Skönt att du blir hemmastadd som du ska! Och svensk sommarvärme lät ju inte heeelt fel! Stort lycka till första dagen på praktiken imorn! Hälsningar från (ett slaskigt) Örebro!

2009-01-20 @ 23:04:01
Postat av: Markus

Lååång dag Irene! Kanske lika bra att förbereda sig inför framtidens krav?! =)



Har ni fått reda på mer exakt vad ni kommer att göra i Stockholm, är det föreläsningar på uni/på workplaces? Kom ihåg att plugga flitigt på bussen! =)

2009-01-22 @ 02:51:27
Postat av: Elisabeth

Kul att läsa hur du har det!! Lycka till med praktiken :-)

2009-01-22 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback