2009

Är det här året
Då allting vänder
Steg för steg
En dag i sänder..

Sitter med kaffekoppen framför datorn och pustar ut efter ytterligare en dag på jobbet. Vart på Häktet hela nyårshelgen, gått lika bra som vanligt, skönt! Jobbat med nye Emil, och lärt honom allt jag kan! Hade jag varit kvar i stan i vår hade jag mer än gärna jobbat kvar, nu blir det till sommaren istället. Kommer hem i mitten av juni, orkar inte att söka de jobb jag antagligen sökt om jag stannat i Sverige. Har inget emot det heller, stormtrivs!
Hoppas att saker och ting kan återgå till lite mer normala rutiner nu, de sista två veckorna. Det behövs, känns inget vidare inför tentan. Fortfarande trött.
Hoppas alla hade ett trevligt nyår! Vad hade ni för er? Jag fick skåla in det nya året med honungsvatten, fortfarande sliten efter den segdragna förkylningen. Inte direkt som förra årets trevliga tillställning i fjällen! Det var nog ett av mina bästa nyårsfiranden, skidåkning, stuga, öppen brasa, god mat i trevliga vänners lag! Ett annat trevligt nyår var 2004, under stjärnorna, men man kan inte leva på en trevlig kväll. Ibland är lycka en kortvarig företeelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback