Avsked

Hanna som arbetar som konsulär assistent här på kontoret ska sluta. Det är hennes sista riktiga dag idag, så igår var det konsulära gänget (inkl mig!) plus Wictor ute och hade avskedslunch. I eftermiddag blir det lite avskeds-gathering för hela kontoret, med vin och grejer. Trist att hon ska sluta, hon har lärt mig en hel del under de här första veckorna!
Var och såg Slumdog Millionaire igår, filmen som vann 8 Academy Awards i helgen, inkl Bästa film. Gillade den, kul sätt att bygga upp filmen på: får följa huvudpersonens tragiska uppväxt i Indien genom frågor i Vem vill bli miljonär. Har snart premiär i Sverige enligt säkra källor i Örebro, så se den om tillfälle ges!

Kommentarer
Postat av: Irene

Hej, vännen!

Jag har också hört talas om filmen, har en kollega på praktiken som har läst boken och säger att den också vart grymt bra. I fredags var det premiär för "Män som hatar kvinnor", den ska absolut ses! Fast den kommer nog inte till LA ;)

Du är saknad här i Örebro, Hanna och jag försökte dra ihop en fest ikväll, men folk är lite sega på den fronten. Synd.

Kramar!

Irene

2009-02-28 @ 19:07:05
Postat av: Mormor o Magdalena

Hej Markus!

Nu har även jag sett dina bilder o läst din blogg, med hjälp av Magdalena :)

Du ser ut o mår bra, var rädd om dig!

Idag har familjen utökats också, kul kul!!

Kramar från Mormor och Magdalena :)

2009-03-01 @ 12:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback