Sjukhus och U2

Förra veckan bestod mest av jobb faktiskt. Plus en del oroande över min kära mor som hamnade på sjukhus. Jag är en sån som efter att ha fått samtal om att en person som står en nära ligger på sjukhus alltid börjar tänka det värsta. Det är rätt jobbigt, men kanske en försvarsmekanism som fungerar: det mesta känns ju bättre när det inte gick så illa som man tänkt. Hoppas på att mamma lämnar sjukhuset snart.
Hann iaf med att fira S tillsammans med M i torsdags. God middag och ölen satt där dom skulle!



Träffade hela min familj i helgen då jag var nere i Nödinge med omnejd, både i och utanför sjukhusmiljö. Hann även med U2-konsert i lördags, jag tyckte det var riktigt bra! Härligt väder, fullsatt Ullevi, band med kvalitet: very nice!



Jag och syrran!



Satt en bit ifrån, billiga biljetter, men The Claw-scenen minskade ner avstånden rejält. Coolt scenbygge!



Bye bye Ullevi, ses på söndag: Queen of POP!

Kommentarer
Postat av: Katri

Ser RIKTIGT lyckat ut!

2009-08-06 @ 01:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback