Kräftskiva och Madonna!

Blev bad i fredags! Efter jobbet och träning blev jag upphämtad av mina kollegor från Häktet och sen bar det av till J:s sommarstuga vid Rammsjön med lite hämtmat. Skönt väder, trevligt sällskap och t o m varmt i vattnet!
Avfärd söderut i lördags morse, stannade först inom A och V: kul att ses igen, sist i december/januari! Hoppas att det blir snart igen, ser fram emot ölen..!
Allmänt häng hemma, mamma hade fått återvända till Nödinge efter att ha blivit utskriven från sjukhuset i fredags. Snabbt bad, sol och sen fix inför kräftskivan. Hela familjen plus amerikanska S på besök: riktigt nice!
Sen en tur till Skepplanda för att hälsa på i D och E:s nya lägenhet igår innan kvällens höjdpunkt: Madonna på Ullevi! Även om jag inte tycker att hennes senaste material är hennes starkaste var det riktigt kul och bra! Verkade som att vi var en betydligt bättre publik än de som var på lördagskonserten. Bäst: Like a prayer. Inte så överraskande!



Hann även hälsa på J med familj idag innan fika med mamma och pappa och sen avfärd till Örebro. Tröttsamt att veckopendla..

Kommentarer
Postat av: Katri

Härligt! Men förstår det är segt flänga Göteborg-Örebro. Hur blir det i höst?! Du måste uppdatera när jag kommer hem! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback