Tentan närmar sig

Sitter med lagboken och kikar igenom det sista inför morgondagens tenta. Icke-smart av mig att komma på att min är en upplaga från 2007. Well well.. Inser att jag inte skrivit tenta sen november förra året, så känns lite ovant. Jag hoppas att det ska gå bra, får jag BA är jag mer än nöjd. Förhållandevis bra plugg de senaste tre dagarna, men som vanligt: too little too late.
Har peppat mig själv under dagen med Whitney's nya skiva: positiv energi! Fortsätter att kolla efter lägenheter i Göteborg, har dykt upp några fler bra ikväll, tror det kan bli BRA!
Hej-då-middag idag för D&I som sticker till Hong Kong på fredag. Längtar redan tills jag kan komma dit och hälsa på! Ses på facebook under tiden? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback