Skärpning!

Jag har kommit in på en fördjupningskurs i förvaltningsrätt i Göteborg, kursen går andra halvan av höstterminen. Men..
Tror jag gjort en stor tabbe. Var inne på GU:s hemsida idag för att kolla när man ska registrera sig. Vilket visade sig vara just idag. Kunde man inte registrera sig på plats skulle man skicka in en blankett. Jag fick skynda mig iväg till biblioteket, skriva ut, scanna och maila in. Mailade till en person jag haft kontakt med tidigare, fick till svar att denne är på semester. Panik! Fick mailat pappa som skulle skriva ut och faxa in. Plus att jag fick skickat iväg en kopia med posten som kommer fram imorgon. Hoppas de är snälla, annars mister jag min plats.
Just nu känner jag mig deppig över min klantighet. Kollar friidrott istället för att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback