Lösning

Efter att ha spenderat åtskillig tid framför datorn igår med mail hit och dit för att försöka styra upp min höst ljusnade det på vissa fronter. Studierektorn i Göteborg gav mig svar att jag var "antecknad i hennes papper" på kursen senare i höst och att jag skulle komplettera registreringsblanketten med gymnasiebetyg och id-handling när studievägledaren kommer tillbaka från dennes semester. Skönt, en sak mindre att oroa sig över.
Alltså. Jag kommer att läsa första halvan av terminen i Örebro med "Demokratiska processer och rättsstaten", sedan andra halvan i Göteborg med Förvaltningsrätt.
Sitter och kollar efter boende i Göteborg. Blir studentlägenhet, frågan är var. Rätt billigt här i Örebro i jämförelse. Eller vad sägs om att betala 5160:- för en etta på 38 kvadrat i Johannebergs vattentorn?
B ringde precis från jobbet. Sekundbevakning plus vakans på 2:an. Jag vill jobba! Men kan inte, måste försöka klara av ersättningsrätten. Surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback