Living in a material world

Det är rätt skönt att vara "ledig". Har fördrivit dagen med ett gympass, agerat flytthjälp åt D&I, bytt cykel, hängt på stan med H. Och ja, även fått läst några sidor skadeståndsrätt.
H fick shoppat en del, och jag blev återigen övertygad om att mitt shoppingbegär är lika med noll. Efter att jag kom hem från USA och plockade fram mina tillhörigheter infann sig en viss avsmak för hur mycket krafs jag samlat på mig. Jag är kluven till om jag skulle vilja göra mig av med allt eller behålla det: kan vara bra att ha. Tror det sistnämnda vinner för nu. Min uteblivna shopping har i sommar resulterat i att mina pengar gått åt till öl och bensin istället. Gott så.


Kommentarer
Postat av: Katri

Ska inte vi gå och bli buddister efter våra vistelser i LA? Krafs, materiella saker och.. blä! Var så skönt i praktikantlägenheten att bara ha grejer som ryms i två resväskor. Sen kommer man HEM. Haha... känner precis igen känslan. Tror jag lyckades klargöra igår att jag vill sälja ALLT? Men vissa saker kan ju vara bra att ha... det har du rätt i ;) Trevlig helg nu! Ses tisdag! KRAM

2009-08-21 @ 09:56:32
Postat av: Magdalena Zander

Jag vet! Visst e d knas. Vi är allt av samma släkte Markus, får banna våra gener för att det är nästintill omöjligt o slänga..

Kram!

2009-08-23 @ 11:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback