Uppdatering

Tänkte att jag kanske ska uppdatera lite. Börjar med lite bilder från i fredags.

    

 Kökspersonalen förbereder


I lördags blev det härlig långpromenad med start från Beverly Center, där jag lyckades fynda några skjortor, vidare längs med Melrose bort mot The Grove (ett annat shoppingcenter) och vidare ner till Wilshire för att ta bussen tillbaka hem till Westwood. På kvällen blev det bio, Fighting, ingen film jag kan rekommendera..! Luckor i storyn minst sagt.

 Lite för exklusivt för min plånbok..!

I söndags blev det "jobb" uppe på Residenset igen. Det har varit musikmässa i stan, och några svenska artister som var här och skulle promota sig själva var Salem Al-Fakir och Adam Tensta. Innan de medverkade på själva mässan var det alltså event-dags på residenset, var ca 150 personer närvarande i söndags, vilket gjorde det hela till ett av de event med flest gäster under senare tid!

    

 Salem, Adam och GK Nina

    



Expressen ordnade
intervju med Salem.

Efter eventet bytte vi diplomatkärran mot konsul Niklas Mustang, så cruisade runt lite på kvällen längs Mulholland Dr: nice utsikt! Hann med en vända ner till stranden också, blåsigt, men över det hela taget en görbra helg!

Veckan hittills har bestått av jobb, löprundor och häng med Wictors kompis Vi.
Torsdag och Valborg idag, hade inte vart helt fel att fira hemma i Örebro eller varför inte med Cortegen och öl i Götet! Hoppas att ni som kan firar traditionsenligt hemma iaf! =)

Ikväll ska jag klura lite på min framtid, om jag inte somnar: är sjukt trött.

För övrigt så domineras nyheterna här av svininfluensan. Inte läge att besöka Mexico direkt.

Kommentarer
Postat av: Magdalena Zander

Vilket flärdigt liv då med en massa celebs :)

2009-05-02 @ 10:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback