Fredagsrapport

I fredags blev det mer rättegång, förhör med obducenten. Rätt intressant, men som vanligt hanns inte hela förhöret med under den korta förmiddagstiden så det kommer att återupptas 14 april. Får se vem som kommer bevaka det då för konsulatets räkning, jag och Wictor kommer att befinna oss i San Francisco-området då.
Tillbaka på kontoret blev det rapportering till personalen vad vi varit med om, senare blev jag geni-förklarad av generalkonsuln då jag lyckades få tillbaka bilden på hennes tv som hade försvunnit några dar innan. Så nu kan hon titta på CNN igen! =)
Avslutade praktikveckan med lite allmänt slöande och någon enstaka registrering. Det var ganska tomt på kontoret, många hade semester. Nästa vecka kommer det också att vara rätt tomt på kontoret, förutom de som var lediga denna veckan kommer ytterligare några personer att hålla sig undan.
Hann med en löprunda på kvällen med, men bara 1,2 mil. Var så himla seg, hoppas på att återfå piggheten till kommande veckor så att jag kan ladda lite mer inför marathon-träningen! Fast å andra sidan, det mesta går ju med lite viljestyrka, som mina första Gbg-varv! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback