Bo Lundgren

Bo Lundgren, chef för Riksgälden och tidigare moderatledare, gästade Residenset ikväll. Bo pratade lite om hur Sverige löste bankkrisen i början av 90-talet, och om USA skulle kunna ha någon nytta av Sveriges erfarenheter med tanke på läget som råder idag. Själv kunde jag inte höra hela föredraget då jag och Wictor turades om att ta emot sena gäster i dörren. Efter föredraget blev det frågestund, mat, lite vin och mingel. nice!
Dagen på konsulatet var seg. Har varit extremt trött de senaste dagarna, igår somnade jag kl 22! Kändes lite halvtomt på kontoret med, men fick undan en del och hjälpt till med lite namn- och samordningsnummerärenden. Fredagsfikat stod Mardi för, goda blåbärscookies som enligt hennes egen utsago var hemgjorda, men man vet aldrig..!
Fick ringt Eva också, familjen Zanders avlägsna släkting! Hennes syster (grevinnan?!) var här på besök, men efter 4 maj var jag välkommen att hälsa på henne! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback