B'day, påsk och San Fran!

Ännu en praktikvecka är över! Imorgon är det långfredag och konsulatet är stängt. Jag och Wictor drar imorgon iväg till Seqoia National Park, övernattar sedan antagligen någonstans innan vi åker vidare till San Francisco på lördag: påskafton och min födelsedag! =)
15 april går tiden ut för att söka universitetskurser till hösten genom studera.nu. I och med att jag kommer att befinna mig på resande fot förbi det datumet har jag i denna veckan suttit och kollat kursplaner och försökt att staka fram en plan inför min kommande höst och vidare studier. Jag tror att jag har lyckats! Men innan något är säkert behöver jag göra lite kompletteringar under april fram till början av maj.
Nyheter från Ekot nådde oss imorse, rykten har börjat florera att Generalkonsulatet här i Los Angeles hotas av nedläggning. Generalkonsulatet här har lagts ner en gång tidigare, i mitten av 90-talet, men fick återinrättas efter bara ett par år. Får se om ett beslut kommer under månaden, och vad Carl Bildt har i tankarna!
Nu blir det matdags, ut, sjukt sugna på pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback