Back in business

Torsdagen var fullspäckad på konsulatet, hade som jag tidigare nämnt en angenäm hög ärenden som låg och väntade på mig. På kvällen var det eventdags, Diverse svenska filmcomissions (bl a "Lapland" och Stockholms) var i stan för att locka folk att filma i Sverige. Verkade som att de flesta var nöjda med kvällen, då en hel del nya kontakter verkade ha skapats, och kanske var det fler än jag som var nöjda med den svenska plock-buffén: sillsnittar, tunnbröd med diverse röror, hembakat bröd med köttbullar och rödbetssallad..! Dessutom goodiebags med Björn Borg underwear, inte helt fel.
Hade nattgäster här i torsdags och igår, en kompis till Wictor med flickvän var och hälsade på i stan så de bodde här. Efter att jag och Wictor jobbat på konsulatet under fredagen och Jacob och Josefine utforskat stan blev det skönt häng här i lägenheten, med vin och allmänt tjöt.
Idag, lördag, har det varit sommarvärme här, så jag och Wictor drog ner till stranden, riktigt skönt! Antagligen blir det mer strand imorgon, skönt att bara softa efter veckans fullspäckade schema!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback