Ordinary Wednesday

Jag skulle ju vara duktig idag och inte ta lång sovmorgon som O! Satte klockan på 7, snoozade en gång, sen lyckas somna om och vakna upp 8,40. Tur att föreläsningen började kl 10. Juridisk aktivism var temat för dagen, föreläsning signerad Clarence Craaford från Centum för rättvisa. Bra och intressant, kanske lite mycket fokus på just CfR men finns heller inte så många fler Public Interest Lawfirms i Sverige än. Lånade böcker till I som jag nu hoppas lyckas riktigt bra på sin hemtenta nästa vecka! Ett bra tentaresultat kommer säkert att väga upp det mindre roliga brevet från biluthyrningsfirman. Hann med en vända till gymmet också, fortsätter det i den takten som jag slagit an de senaste två veckorna kan jag nog känna mig som i våras snart, skönt!

Imorgon blir det återigen till att gå upp tidigt, har en tight förmiddag framför mig, först nåt test från ambassaden i Canberra och sen till TR. Målet för imorgon får bli att få städat och fixat i lägenheten inför helgens besök.

Diggar just nu: Beyoncé - Single ladies! SÅ het!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback