Helgen över

Mina föräldrar har vart och hälsat på i helgen, kul! Jag älskar er, men längtar tills jag kan ta emot besök i en större lägenhet, med egna rum! Då sover vi nog alla bättre..! Var runt på stan, Marieberg, ute och åt, chillade hemma. Familjen är viktig för mig, det är nog största nackdelen att bo här i Örebro, så långt till alla. Saknar det där vardagliga, komma över på mat, shoppingturer till Gbg på helgerna, kunna vara barnvakt åt M.. Saknar. Söndagstankar.. Allt kommer kännas bättre imorgon. Ny vecka, dags för nya krafttag vad gäller plugg. Seriöst, jag är orolig för hur det här ska gå. För trött för att tänka på det nu. Avslutar kvällen med Spears Shadow, ramar in stämningen rätt bra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback