Halvproduktiv dag

Halvproduktiv dag idag. Upp tidigt till USÖ, lämnade plasma. Hem, kollade mail från M som tog på sig skulden för den inställda intervjun förra veckan. Skönt! Iväg till uni för föreläsning om rättshistoria signerad Herr Sundell: old school och mycket kunnig! Dessutom roliga glasögon. Jag vet dock inte om jag håller med om att det var ett misstag att avskaffa dödsstraff i krigstid. Jag tror helt enkelt inte på den sortens straff, oavsett vilka situationer som kan uppstå.
Här är han!



Hem, lunch, sista avsnitet av Dirt, iväg till LRF. Gick nog hyfsat bra, var väldigt informellt och skön stämning. Skulle vara kul att få en bättre inblick i hur det är att jobba där, men vi får se i november hur det blir. Efter att ha försökt läsa lite Makt och rätt efter hemkomst blev det en tur i Markspåret istället. SÅ skönt att benet är bra igen, var ju lite nypremiär i fredags och än håller det. Tänkte jag ska se om jag kan testa för spinning med under veckan. Resten av kvällen har gått åt till matlagning och softish framför dumburkarna, och imorgon blir det jobb (och plugg på kvällen??).

Skön dag, men kanske skulle mått bättre av ett mindre ringt telefonsamtal. Jag kan bli så irriterad på Lucy Spiller-effekten. För det mesta känns det bra och ok, men ibland undrar jag.. Får se var det hela leder nu när du börjar det du inte skulle göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback