City of angels

Börjar med gårdagskvällen, riktigt nice hemma hos D & F, fika med O. Grattis igen till jobbet, riktigt kul! Får hälsa på i någon av metropolerna Laxå eller Mariestad sen då, haha!
Uppe med tuppen imorse, var på träningspass 07.00, med lite extra gym efteråt. Riktigt härligt! Halv 9 satt jag hemma med en go kopp kaffe, och dagen hade bara börjat! Fått läst en del, vart på föreläsning med Jenny Berggren från Ace of Base. Idolbild och självbild. Intressant, lagom skönt och inte för pretto. Inte über-kristet, utan mer på ett sätt som passar mig. Kollade förresten lite på AoB youtube-kanal, WoF -09 bådar gott!
A och I på besök ikväll, fixade mat och kollade på Desperate. Dock blev jag lite osocial då jag fick telefonsamtal från Los Angeles, Generalkonsulatet där. Sökt praktik på konsulära avdelningen, och riktigt kul att få komma till tele-intervju. Ska prata med den nuvarande praktikanten imorgon och höra vad hon tycker om det. Kanske LA till våren alltså! Men vi får se, som vanligt vill jag inte ta ut något i förskott, tänker nog ha en Jenny B-approach på det här också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback