Weekend

Jobbat idag, bevakning 10 timmar, easy money. Fick läst lite, men blev mest tjöt med Daniel, inte oväntat! Gårdagen var rätt slö, fick plockat lite här hemma, bakat frallor, åt middag med Irene och softade md tv-tittande, skönt sådär dagen efter. Lite bilder från fredagens musikaliska fest hos Hanna:

    

    

 Riktigt kul kväll!

Första advent idag, avslutade kvällen med att förbereda ytterligare en del av min visumansökan. Varför ska sådana formulär vara så krångliga? Hoppas det flyter på smidigt när jag väl skickat in.


Kommentarer
Postat av: Miona

Tja! Värsta mysiga partyt!! Kommer hem snart, 15 december... Hoppas vi hinner träffas innan du åker!!! Hyr du ut lägenheten?? Får väl be Green hyra den så slipper jag honom ett tag till :))) Skojar bara.. värst va rolig jag är ibland!Ses snart! Puss+Kram

Postat av: Markus

Det gör vi absolut, kanske t o m innan jag åker ner för julfirande i Götet?! Åker nog söderöver 20/12 som det ser ut nu.

2008-12-01 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback