Tillbaka i Sverige

Befinner mig återigen i Nödinge efter en vecka i NY. Var ute i god tid på flygplatsen igår, efter att ha snålåkt tunnelbana och airtrain till JFK (något jag rekommenderar, funkade super!). Efter att ha fräschat upp oss upptäcker vi att vår flight är inställd! Ville inte att det skulle bli som när jag och E skulle lämna Auckland för några år sen, att vi var tvungna att övernatta ytterligare en natt i en stad man vill åka vidare ifrån. Som tur var lyckades vi få de två sista latserna på en tidigare flight, som skulle lyfta 20 min efter att vi checkat in. Ibland har man tur i oturen. Så här i efterhand är nog både Magda och (särskilt) jag överens att jag inte freakade ur och blev totalsur över situationen på plats. Jag har inte så lång stubin.. Resten av resan flöt på ok, lång väntetid i Paris, men väl hemma väntade bror och svägerska och sen full familjemiddag hemma i Nödinge, SÅ kul! Benjamin och Mathilda är så söta tillsammans!

Veckan då? Har vart super, så skönt att koppla av från ALLT! Har varit en väldigt aktiv semester, många mil i storstan, inte så sugen på promenader just nu..! Lägger upp lite fler bilder senare, men här kommer lite smakprov!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback