Nöjd men ändå missnöjd

Fick BA på Vad är rätt. Jag är nöjd, men ändå missnöjd. Klart man blir påverkad när andra lägger ner extremt lite tid på tentaplugg och sen ändå lyckas bra, medans man själv inte lyckas så bra. Jag är ingen AB-människa helt enkelt. Jag förväntade mig inte ett BA, så på så sätt är jag nöjd. Men ändå. Samtidigt, bilden nedan säger väl allt. Dessutom orkar jag inte bry mig just nu, jag har annat att tänka på och se fram emot. Är så himla glad för mina goa vänner. "Surprisefika" igår, och en himla kul kväll ikväll! Vill ha fler fester som hos Hanna, med musik! Alla kan, mer eller mindre, och kan någon mer så blir det bara så bra! Vill också kunna spela gitarr, eller dragspel, eller fiol..! Allt från konfirmandlåtar till Womanizer på gitarr, grymt bra Hanna! Jag är mer än mina betyg helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback